Day 21 San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu Day 21 San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu

Day 21 San Diego

Door: Laantjuh

Blijf op de hoogte en volg Berry en Relana

10 Oktober 2010 | Verenigde Staten, San Diego

Vandaag chaos LA verlaten en vertrokken richting San Diego. Na een rit van ongeveer 2 uur kwamen we aan bij ons motel, waar we gelukkig de spullen al op de kamer mochten zetten.

Na dat gedaan te hebben zijn we even een gezonde smoothie gaan drinken bij de smoothiebar tegenover ons motel. Wat een vitamines opeens haha :) Smaakte echt goed! Na ons health drankje naar Little Italy gereden in de binnenstad...

In Little Italy was Li'll Italy Festival wat echt super gezellig was! Overal optredens, kraampjes (leek erg veel op braderie) en vreettenten uiteraard. De Live optredens waren echt goed, alleen soms een beetje emo om die Italiaanse muziek aan te horen en weer aan oma te denken :(

Na het Little Italy Festival zijn we doorgelopen naar de haven en hebben we echt vette boten gezien. Leker net van die piratenboten, maar ze waren van een of andere India overtocht van laaaang geleden...(alles nog van hout en doeken) Daarna kamen we langs de marineschepen (hele andere wereld). Er lagen ook duikboten, maar daar zijn we niet opgeweest. We zijn we op een vliegdekschip geweest (Berry is nu eenmaal een kleinkind van zn opa ;)) en hij vond het helemaal te gek. We hebben oude vliegtuigen gezien op het dek, hoe die kamertjes op zo'n schip zijn (super claustofobisch) etc. Was echt leuk om eens gezien te hebben, zelfs als je niet zoveel hebt met marine;)

Na onze navy tour zijn we naar downtown gereden en na een parkeerplaats van 10 dollar gevonden te hebben (parkeren in Amerika is super duur) zijn we downtown gaan verkennen. Waren veel leuke winkeltjes en wat barretjes en restaurants. We zijn bij Fred gaan eten, haha geen Nederlandse, maar Mexicaanse keuken en Heeeeeel lekker en super bediening. Daar nog een scene van cops meegemaakt haha. Kwamen brandweer, politie en ambulance met loeiende sirenes aan om een paar meter van ons af een kaal iemand zonder shirt die op de grond zat in te rekenen. Geen idee wat er was en waar al de hulpdiensten voor waren, maar goed ven spanning gehad...Sirenes hoor je hier trouwens echt veel. Net als in de film hoor je constant wel iets van sirenes!

Na de heerlijke Mexicaanse keuken zijn we nog even naar de supermarkt gegaan om Corona bij te kopen haha en zijn we naar de kamer gegaan. Nu lekker douchen en tv kijken. Zijn altijd veel film op hier en de hele dag! Niet zoals Nederlandse tv...enige nadeel...reclame is hier nog vaker en nog langer :( Berry is nu LIFE aan het kijken, die serie die op planet earth lijkt. Ik maak dit verslag even af en dan ga ik lekker meekijken!

Nou het is nu 5u s ochtens bij jullie, dus ik kan nog zeggen: slaap lekker (nog even dan) en tot de volgende blog!

B n R

• 11 Oktober 2010 - 04:55

Mam Rossin:

Interessante foto's, te gek dat jullie zoveel ook echt konden bezichtigen (niet alleen op afstand). Indrukwekkend.
    Leuk ook dat jullie even het Italiaanse gevoel hadden (oma blijft er zo toch een beetje bij).
    Nog even een wat relaxen...en dan terug..we zijn nu toch wel af aan het tellen.
    Tot morgen xxx

• 11 Oktober 2010 - 05:46

Pap Mam Brian:

Hey Relana, wat vind je van Berry als piloot? als het maar geen brokkenpiloot word, niet gek he. Italiaans, mexicaans, amerikaans eten, straks weer nederlandse kost, hebben jullie hier ook nog zin in? Foto's zien er weer schitterend uit en die italiaanse sfeer, niet gek. Eigenlijk moet ik nog wat huiswerk maken, maar de verleiding van jullie reisverslag lezen was groter. Geniet nog lekker van het zonnetje, deze is hier gelukkig ook aanwezig de laatste dagen. Ciao, xxxxxx mam.

• 11 Oktober 2010 - 07:29

Loes:

Hey! Zie je dat San Diego superchill is? Hebben jullie trouwens Venice Beach niet meer gezien dan? Dat zou wel jammer zijn, dan hebben jullie wel wat gemist... Dat is wel een stukje Amerika dat me goed is bijgebleven. Maar San Diego ook! Geniet ervan! Chill out! XX

• 11 Oktober 2010 - 08:52

Liana :

Was weer leuk om te lezen en te gek dat jullie zoveel dingen ook echt van binnen hebben mogen bekijken, die kans krijg je niet vaak. Zal Nourdin straks de foto"s van de "piraten"Schepen laten zien ziet er goed uit zeg.Jullie alvast een hele goede terug reis , kom gezond weer in Nederland aan en tot op het bah dat woord zeg ik niet dat moet je nu nog niet horen!!! Geniet er nog lekker van en ik zie je
    Groetjes Liana

• 11 Oktober 2010 - 18:03

Nick:

ik lees iedere dag met veel plezier jullie blogs. wat een beleving!

enjoy lieverds

x

• 11 Oktober 2010 - 18:33

Hey Luitjes:

goh wat kun je goed zien op jullie kiekjes dat Berry aan t genieten is.
    hij kon zn hartje daar wel op halen he.dat dansen op de straat ziet er ook erg gezellie uit zeg.
    heb je ook mee gedanst??
    geniet nog n paar dagen he.
    dikke kus en veel liefs
    may

p.s. laantje je rooster staat op hyve prive
    gauw kijken en dan weer vergeten xxxxx

• 11 Oktober 2010 - 19:12

Wendy:

Poeh wat klinkt het allemaal weer intressant zeg! En de foto´s zijn weer super! Heerlijk om te zien hoeveel jullie aan het genieten zijn! Geniet er nog maar even van! xx Wendy

• 12 Oktober 2010 - 02:09

Kees:

Ik zie dat jullie met een prive vliegtuig terug komen? Goede keus!