DAY 24 DISNEYLAND CALIFORNIA :D - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu DAY 24 DISNEYLAND CALIFORNIA :D - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu

DAY 24 DISNEYLAND CALIFORNIA :D

Door: Laantjuh

Blijf op de hoogte en volg Berry en Relana

13 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Allereerst ons excuus voor het ontbreken van een verslag gisteren. Dit kwam doordat we geen internet hadden. Gisteren hebben we ook niet veel gedaan en alleen wat rondgereden en op Venice Beach gelegen. Was dus ook eigenlijk geen verslag waard...maar vandaaaaaagg....Oeeeehh...De mensen die niet van disney houden kunnen dit blog beter overslaan, want dat gaat je vervelen, maar de rest:

DISNEYLAND CALIFORNIA

Vanmorgen om kwart voor 7 al aan de gang om vervolgens zonder ontbijt of nix de shuttlebus te pakken naar het park. Daar kregen we bij de kassa onze enige echte Disney first time visitor badge, omdat we voor t eerst daar waren. Uiteraard heb ik die trots gedragen en Berry had m al snel in de tas zitten ;)

Omdat de attracties zelf nog niet open waren hebben we eerst even ontbeten voordat we aan de attractieslag gingen ;)

We zij overal in geweest en ja daar komt ie: Ik ben zelfs in de Space Mountain geweest! Dus Mirel en Wendy...be proud! :) Verder zijn we in Splash mountain zeik en zeiknat geworden. We moesten vooraan gaan zitten en ik zweer het je die berg ging bijna verticaal omlaag, dus dat was een splash...Berry zeiknat en ik ook :( Vroegen ze of we nog een tweede keer wilde..wij meteen allebei: nooooo en snel eruit haha :)

De jungle tours was ook erg leuk, maar meer de tourguide haha met zn droge humor :) Verder zijn veel attracties toch anders dan in Parijs. It's a small world is veeeel langer en uitgebreider met een hawaiistuk erin en lilo en stitch en nog super veel meer. Indiana Jones, waar we in zijn gegaan was anders, met andere karren enzow...

Oh ja HAUNTED MANSION...was zooooo vet :D Helemaal in the nightmare before xmas! Echt zoooo vet! Ook de Halloween aankleding overal was een beetje in t teken van de film. Enne...En Pirates of the C...veel vetter...Overal met Johnny Depp poppen die levensecht waren en ook veel langer dan in Parijs en volgens Berry ging deze Space Mountain ook veel harder en wilder dan in Parijs!

Ook hadden ze een bobslee hier, maar die ging ni zo hard, maar wel leuk..En Alice in Wonderland was een attractie waar je in moest zitten en geen lopend doolhof. Maar ik zal stoppen met ratelen, want ik als Disney maniac kan zo nog 5 a4 vol schrijven over disneyland. Diegene die t willen horen vertel ik de overige details wel haha!

Nu zijn we net klaar met inpakken en morgen LA tijd 17.45 (02.45 NL) vliegen we terug...toch wel jammer haha, maar ik heb ondertussen wel al rond zitten neuzen voor de nieuwe reis en dat wordt waarschijnlijk in 2012 en dan een rondreis door Afrika van 25 dagen :) Dus kunnen jullie alvast wennen aan het idee en dan proberen we ook weer op deze site een blog bij te houden! ;)

Sleep well en goodmorning!
(een beetje Piet Paulusma groet van ons geworden he;)

• 14 Oktober 2010 - 05:49

Mam Rossin:

25 DAGEN AFRIKA!!!Wat doe je ons aan... we hebben net dit verwerkt...haha, 't duurt nog twee jaar hé.
    Maar ze hebben GEEN Disneyland in Afrika, red je dat wel???
    We horen alle detais wel als jullie weer terug zijn. We wachten vol spanning af. Tot morgen.
    xxx

• 14 Oktober 2010 - 05:51

Mam Roosin:

O ja bye the way. Doe je winterjas maar aan morgen, want het is echt koud hier. x

• 14 Oktober 2010 - 05:57

Berry En Relana Driessen:

Onze fotoruimte is op, dus helaas kunnen we niet meer foto's maken, maar die zien jullie nog wel verschijnen! :)

• 14 Oktober 2010 - 07:06

Pap Mam Brian:

Jammer,voor jullie dat deze vakantie bijna is afgelopen, maar ook jammer voor het thuisfront, want dit is veel leuker 's morgens om jullie reisverslag te lezen dan de krant. Ik neem over 2 jaar ook weer een abonnement op jullie vakantieverslag vanuit Afrika. Berry rode auto's blijven je achtervolgen, ook al wens je een andere kleur, het word toch weer rood. Deze is erg leuk en maar ook wel erg klein. En Relana, zo trots als een pauw op je badge en je avontuur in Space Mountain. Geniet nog even van de zon en de lekkere temperatuur, want hier is het iets frisser in ons kleine kikkerlandje dan in Big Amerika. Schatjes een goede terug reis en tot morgen in Dusseldorf, xxxxxx mam.

• 14 Oktober 2010 - 09:13

Mirella:

Het klinkt super, dat wordt sparen. Ik wil snel uitgebreid verslag.

• 14 Oktober 2010 - 10:06

Loes Meys:

Het zal wel zwaar tegenvallen hier, erg mistig en koud. Gelukkig komt er zondag nog een zonnetje, maar veel warmer zal het niet worden. Wel blij dat jullie terugkomen, hebben jullie gemist! Daan begon al afkickverschijnselen te krijgen zonder Berry, arme jongen! Hoe laat komen jullie aan? Iig tot zaterdag! XX

• 14 Oktober 2010 - 10:42

Kirsten:

Wat een leuk verhaal!! Hahaa had je droge kleding bij je of scheen de zon?;)
    2 Vriendinnen van mij zijn net 3 dagen in Afrika voor 3 weken rond te reizen..
    Goede reis morgen, hopen dat alles goed verloopt!
    Tot zaterdag.
    xx

• 14 Oktober 2010 - 17:08

Wendy:

Oeoeoe het belangrijkste verslag waar ik al dagen op aan het wachten was! Ooo ben zo jaloers nu! Aaaaaah Haunted Mansion met Jack! Klinkt echt super de super allemaal! En ik ben trots op je babe! Ben benieuwd naar alle verhalen en foto´s over Disney! Daar wil ik nu dus ook nog in de toekomst ooit heen whaha! Tot gauw! Ik wens jullie een goede terug reis! xx Wendy

• 14 Oktober 2010 - 17:20

Ben:

Balen dat t weer erop zit bijna...maar ja wel blij dat jullie weer terugkomen heb jullie gemist! En ben benieuwd naar alle wilde verhalen :)
    Hebben jullie ook winterjassen gekocht...you gonna need it!!
    Tot over 2 dagen!!

• 14 Oktober 2010 - 17:57

May:

hay luitjes
    boh om jaloers te worden.
    en inderdaad laan ik wil er alles over horen.
    en ja laan aan alles komt n eind, al ben ik blij als ik je gezond weer terug zie heb je toch wel gemist, ook al voelde t dichtbij je te zijn met jullie super verslagen en foto's.
    tot gauw meid, enne bedankt voor t mee beleven van jullie geweldige reis
    dikke kus
    liefs may