Day 20 LA oftewel Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu Day 20 LA oftewel Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu

Day 20 LA oftewel Los Angeles

Door: Laantjuh

Blijf op de hoogte en volg Berry en Relana

09 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen vertrokken richting LA...

Vermoeidheid begint langzaam zn tol te eisen en vandaag allebei een zware dag gehad haha...LA is vreselijk...echt...zooo druk...Over 5 km rijden doe je gemakkelijk een half uur hier en overal verkeer...links inhalen, rechts inhalen geen knipperlichten...Echt super chaos hier...Boven LA hangt smog dus geweldig uitzicht is het niet...

Op weg naar LA wel door mooiere gebieden gereden van bergen, heuvels en meren...

In LA na laaaaang rijden naar Santa Monica geweest. Daar even door de winkelstraat gelopen. Was wel heel leuke sfeer daar. Veel straatmuziekanten en leuke winkels. Na door de winkelstraat gelopen te hebben, de afslag genomen naar het strand...Daar hebben we even een uur liggen bijkomen van de hectische autorit. Strand was wel heel mooi en groot en het was gezellig druk, dus we hadden genoeg plaats. :) Op het strand even bijgetankt en toen weer verder gereden door Beverly Hills...

Damn die huizen daar...Echt zo groot en mooi en allemaal palmbomen langs de straat. Echt super! Even een uitvlucht van de drukte van de stad, al hadden we drie kwartier gereden naar Beverly Hills, terwijl t 8 km verder was dan Santa Monica...zucht...en dat op zaterdag...

Het weer is wel lekker hier. Zo rond 27 graden en alleen maar zon (buiten de smog, maar die hangt alleen echt bo9ven downtown en nii boven waar wij zijn geweest)

Na Beverly Hills verlaten te hebben zonder Johnny Dep of Brad gespot te hebben (helaas) naar ons hotel in hollywood gereden. Over de sunset blvrd en sunsetstrip...Vergane glorie Hollywood...Home of zwervers...Weinig glitter en glamour te bekennen.

Onze kamer daarentegen is heel mooi en netjes en het enige dat niet tegenvalt vandaag (op t weer na)...We zijn net bij de Italiaan gaan eten en dat was HEEERLIJK :D Smaakt echt zoals bij opa en oma :) Mmmm...En super vriendelijke bediening en na een fles wijn in een uurtje met zn tweetjes leeg te hebben was het ook nog eens extra gezellig. Nu dus weer aangeschoten proberen en weblog te schrijven, dus sorry voor de spelfouten...

Conclusie van de dag: LA not done...Eens en nooit meer, niet de moeite waard. We gaan ook niet meer naar de walk of fame of de studio's...We pakken ons zooitje en gaan 2 dagen naar San Diego, om daarna nog een dag Disneyland te doen en dan een verplichte dag LA op de dag van terugvlucht. Vandaag dus ook niet veel foto's...Morgen leuker verslag en meer foto's haha :D

Oh ja...HAPPY BIRTHDAY KEES!!!! :D :D :D We drinken er een op je :) (nog een ja :S ;))

Goodmorning Europe...sleep well USA

• 10 Oktober 2010 - 07:54

Mam Rossin:

Hey zuipschuiten...even the Italian way? Ach...what ever...
    Jullie beginnen nu dus kennis te maken met de man met de hamer haha...ik vroeg me al af of ie nog voorbij zou komen. LA valt dus tegen..een mooi symbool voor roem en rijkdom, niets is daar wat het lijkt..of wat je verwacht.
    Dus straks maar lekker in je fiatje, samen met Berry (no Brad) over Cowstreet blvrd, spelen in jullie eigen soap.
    Nu nog even de Italiaanse roes uitslapen en...weer verder. Gelukkig dat de temperatuur wat omhooggeschoten is, hier is het ook nog steeds heeel aangenaam.
    xxxxxx

• 10 Oktober 2010 - 11:51

Wendy:

Jammer dat LA een beetje tegen valt! Maar gelukkig hebben jullie heerlijk weer, wij ook!
    Oeoeoe bijna Disney, ben benieuwd naar dat verslag en foto´s! Ben jaloers! Geniet er nog maar lekker van, and have fun! xx Wendy

• 10 Oktober 2010 - 13:44

Loes:

Hey! LA is inderdaad minder, ik denk dat jullie San Diego een stuk beter gaat bevallen. Leuke kroegjes ook daar, waar je gezellig wat kunt drinken en natuurlijk ook een dansje kunt wagen. Niet te geloven dat jullie vrijdag alweer terug zijn, gaat echt snel! XX

• 10 Oktober 2010 - 14:46

Pap Mam Brian.:

Hallo beachgirl en beachboy, en bijna aan vakantie in Gebrook toe? Zoveel indrukken en reizen is op den duur ook vermoeiend.Op naar San Diego en Disney als toetje. Relana nu eens geen oorlog of gevanenissen. Maar let op in disney komt hoogstwaarschijnlijk ook het kind in Berry naar boven, vooral achtbanen en andere wilde atracties. Wat zijn die witte bakken voor? Nieuwsgierig aagje, xxxx Mam

• 10 Oktober 2010 - 15:28

Kees:

Bedankt voor de felicitatie. Drink er maar lekker een paar.

Mooie foto's weer ;)

Gr Kees.

• 10 Oktober 2010 - 16:09

Berry En Relana Driessen:

Die witte baby op de achterbank is een dubbele koelbox waar we ons bier, cola en water in koud houden haha...Maar aangezien het rijden nogal rough gaat hier, hebben we m gisteren in de gordel gezet :)

• 10 Oktober 2010 - 21:50

May:

luitjes
    toch vermoeiend zo'n reis he luitjes.
    maar jullie moeten maar denken, dit neemt niemand jullie meer af en dit maak je niet vaak mee.
    door jullie verslagen en foto's lijkt t wel dat we er met zn allen zijn geweest.
    geniet er nog ff van.
    dikke kus