Day 23: Saaaan Dieego :D - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu Day 23: Saaaan Dieego :D - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu

Day 23: Saaaan Dieego :D

Door: Laantjuh

Blijf op de hoogte en volg Berry en Relana

11 Oktober 2010 | Verenigde Staten, San Diego

Vanmorgen lekker uitgeslapen en vervolgens lekker ontbeten! Daarna vertrokken naar het outlet center (1 0,5 mijl van de Mexicaanse grens...we zijn dus netjes in de USA gebleven). Daar hebben we ons gruwelijk misdragen haha en hebben we heeeeeel veeeeeel kleren gekocht :D :D :D :D

Rond 3 uur werd het erg warm en besloten we naar het strand te rijden. Enige nadeel was dat het boven het strand en het centrum van San Diego nog steeds bewolkt was en ons strandavontuur dus weer niet door kon gaan...:(

In plaats daarvan zijn we naar Balboa Park geweest wat heel erg mooi was. Echt hele mooie gebouwen en parkjes met fonteinen en palmen enzo :) En het was er lekker rustig (waarschijnlijk omdat de musea al dicht waren, maar dat boeit ons toch niet want wij gingen voor de rust haha) In Balboa park nog even wat gefotoshoot en vervolgens naar een eetplek gaan zoeken..

Vandaag weer Mexicaans gegeten haha...Lekker en goedkoop, dus waarom niet? En beter dan die fastfoodshit allemaal hier.
Na de Mexicaan toch weer terug gegaan naar de outlet :S ;)...

En tsja...we zijn met 11 zakken vol terug gekomen en zijn ons nu aan het bedenken hoe we dat mee terug krijgen haha. Kleren zijn gewoon zo goedkoop hier, is gewoon lachen. Berry had 4 echte Levi's broeken voor omgerekend 80 euro in toaal!!! We hebben dus een hele nieuwe garderobe aangeschaft en....ik heb mn tandjes laten bleken...Niet dat er heel veel verschil is vind ik (Berry ziet t wel)...Het is echt niet zo nep hollywood wit, maar gewoon iets witter dan dat het was...Verwacht dus geen hollywoodsmile thuis haha ;)

EEEEEEEN...er was een Disneystore in t outlet en nu heb ik een echte mickey sweater gekregen voor 7 euro! Hij is veeeel te groot maar hij is nu al mn favoriet haha ;) Je bent Disneyaddict of je bent t niet he!

Nu dus op de kamer alle kleren aan t bekijken en t is echt nii nromaal...haha...Zometeen nog wat tv kijken en morgen de spullen weer pakken om richting het volgende motel te gaan!

Bye bye

• 12 Oktober 2010 - 06:02

Mam Rossin:

Ahhh Disney...that's it.
    Volgens mij de mooiste foto van alle... haha
    Tja.. hoe ga je dit alles mee naar huis krijgen als je maar één koffer per persoon mag meenemen... Misschien verkopen op het vliegveld en er een goede prijs voor vragen...nou ja..hoe dan ook..dit is nu wat je noemt een echt luxe probleem.. En die moeten uiteraard ook opgelost worden, niet waar...
    Geniet nog maar lekker een paar daagjes
    xxxx

• 12 Oktober 2010 - 06:25

Lesley-Jill:

Goedemorgen lieverds!
    Wat een mooie foto's weer. En dan hebben we de movie nog niet eens gezien! Heeft Berry zijn wilde festival film stijl gehandhaaft ;)
    Hier is het mistig en brrrrrr errug koud, dus Relana, je hebt er goed aan gedaan die schitterende trui te kopen!
    Fijne reis verder KUS

• 12 Oktober 2010 - 06:35

May:

ha luitjes
    hey laan, enig die trui zeg.
    ik moest goed zoeken om te zien dat jij erin zat. haha.
    als je kleding over hebt hou ik me aan bevolen he.
    goed om te zien dat je er zo ontspannen uitziet, je straalt gewoon.
    keep the spirit.
    dikke kus
    liefs may

• 12 Oktober 2010 - 11:38

Kees:

Kunnen jullie niet beter per schip terug komen?

• 12 Oktober 2010 - 16:43

Pap Mam Brian:

Hoensbroeks next top model ontdekt in Amerika. Lekker uitgeleefd in het winkelparadijs, en nu terug slepen in jullie koffers naar ons kikkerlandje. Moet ik een aanhanger huren of past het zo in de auto a.s. vrijdag. Maar ja bij rugklachten niet lang hellen, Berry bellen. Geniet van Disneyland en word niet misselijk van het draaien en snoepen(hoort erbij). Schatjes tot gauw.xxxx mam

• 13 Oktober 2010 - 21:34

Wendy:

Hahaha geld uitgeven voelt altijd heerlijk he! Oeoe een Disneystore dat klinkt erg intressant, leuke trui! Have fun in Disney, denk aan jullie! xx Wendy

• 13 Oktober 2010 - 23:16

Sarai:

hey relana, was je de grens maar over gekomen naar mex, hadden we jullie kunnen oppikken.
    Als je rond de 55 euro bijbetaald mag ik een koffer a 23 kilo extra meenemen dus ga nog maar even shoppen.

grt,sarai