Laatste dag :( - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu Laatste dag :( - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu

Laatste dag :(

Door: Laantjuh

Blijf op de hoogte en volg Berry en Relana

14 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Het aftellen is begonnen :S...We zitten nu op de motelkamer en om 1 uur US tijd vertrekken we met de shuttlebus naar LAX airport om daar dan nog tot kwart voor 6 rond te hangen. (Nederlandse tijd 1 uur=22.00; 17.45= 02.45)

Vanaf dan vliegen we 10 uur en 50 minuten non stop naar Dusseldorf airport waar we vrijdagmiddag 13.35 uur Nederduitse tijd landen.

Vandaag dus een hele saaie dag met alleen maar wachten, wachten en nog eens wachten tot we vertrekken. Het weer gaat vanaf morgen af hier, dus we vertrekken precies op tijd haha :) Al is t in Nederland zo te zien zeker 16-18 graden koeler dan we hier gemiddeld hebben...wordt dus een beetje shocking:S

Maar goed ons vluchtnummer is AB 7431, mochten jullie niet kunne slapen en ons op airtrack of hoe dat heet willen volgen haha ;) Alvast een goede nacht en tot morgen!

Dikke knuffel van ons

en dit was ons laatste reisverslag :(

• 14 Oktober 2010 - 18:03

May:

luitjes

ik wens jullie n veilige reis terug, pas goed op elkaar.
    geniet nog van t vrije w-end bedankt voor alles
    dikke kus
    liefs may

• 14 Oktober 2010 - 20:06

Mam Rossin:

Ook van onze kant: have a nice flight and see you soon
    xxx

• 15 Oktober 2010 - 07:07

Pap Mam Brian:

Tot 8.30uur geslapen, hopelijk is jullie dit ook gelukt vannacht in het vliegtuig. Vannacht voor ik naar bed ging nog getwijfeld om jullie een bericht te sturen. Waarschijnlijk waren jullie toen net aan het inchecken, dit was om 00.30uur nederlandse tijd. Nu een kop koffie , wassen , aankleden en dan is het bijna tijd om jullie op te komen halen. Tot straks en een zachte landing op duitse grond. xxxxxx mam.