Dag 2 - Reisverslag uit Sere Kunda, Gambia van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Sere Kunda, Gambia van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Berry en Relana

22 September 2012 | Gambia, Sere Kunda

Dag 2

Vanmorgen opgestaan en gaan ontbijten... Woooow hoe uitgebreid ( sorry les en Naomi gaat t toch weer over eten hè Hahahahahaha) Echt alles fruit, broodjes, warm eten, gebakken groente, pannenkoeken, gegrilde tomaten... Oh yeah this is heaven hahaha... En niet alleen wegens het eten maar het uitzicht op die grote tropische tuin met palmbomen en waar de kokosnoten op de grond liggen... DAAROM dus Gambia :)... Na het ontbijt onze eerste tropische regenbui gehad maar het heeft echt wel wat... Temperatuur is aangenaam rond de 26,27 graden en door de bewolking en de regen is t niet heet maar wel plakken!!! Maar goed, vanmorgen hadden we bijeenkomst van de reisorganisatie en normaal zouden we nooit maar zoiets gaan maar in zon land misschien maar beter... We werden zelfs met een bus opgepikt om naar een ander hotel gebracht te worden waar de bijeenkomst was. Daar kregen we wat informatie over het land en de bevolking waarna we vervolgens zijn gaan kijken voor excursies. We hebben hier nog een stel ontmoet waar we morgen een dagtrip mee gaan maken met allerlei bezienswaardigheden, dinsdag ook en donderdag gaan we naar een wildpark net over de grens van Senegal, alles met een privé gids. Na het boeken waren we totaal beplakt en zijn we voor een duik in het zwembad gegaan...wat uiteindelijk toch het strand is geworden...

Na het zwemmen met datzelfde stel gaan eten bij een lokaal restaurant hier...was heerlijk en spotgoedkoop. Nadeel is dat iedereen je aanspreekt hier en met je wilt praten en vaak ook als wil vangen. Dit begint zelfs na een dag al irritant te worden want je kunt nooit eens lekker rustig over straat lopen zonder aangesproken te worden. Nu zitten we met dat andere stel en nog een ouder stel op terras bij een liveband in een ander hotel... Erg gezellig maar wel plakkend warm... Ben blij als zo de airco weer op onze kamer op ons wacht.

Foto's uploaden lukt tot nu toe niet omdat alles via de telefoon een wifi moet... Hoop dat dit nog gaat lukken! Slaap lekker en tot morge!!

• 23 September 2012 - 08:04

Monique En Ben :

Wauw dat klinkt goed! Gaan jullie ook wilde dieren zien? En dat ontbijt klinkt echt geweldig. Daar is ons Amerikaans ontbijt nog niks bij, haha! Geniet er maar lekker van.

Wij zijn heel benieuwd naar de foto's. Ben heeft een app van waarbenjij.nu gedownload. De foto's worden kleiner, maar wellicht werkt het ook op je Iphone. Ons lukt het ook niet op de normale manier via de website.

Heel veel plezier op excursie... Nu kunnen ook wij uitkijken naar een volgend verslag :-)

Xx Ben en Mo

• 23 September 2012 - 09:56

Wendy:

Goeiemorgen vakantiegangers!
    Dit klinkt idd super allemaal!
    Wat een ervaringen weer he! :)
    Geniet er maar lekker van samen!
    Heel veel plezier met alle excursies en ik ben nu al benieuwd naar de foto´s!
    xx Wendy

• 23 September 2012 - 10:25

May:

hey laan
    het klinkt allemaal weer geweldig.
    maar ja jij kunt altijd de verslagen zo schrijven dat t is alsof je zelf in t land bent.
    ben maar blij dat je daar plakt van de warmte.
    hier is t koud en hebben we de verwarming al aan.
    het is iedere keer n feestje om wakker te worden en je verslagen te lezen, (zulle we strax weer missen).
    geniet met volle teugen meis, en blijf vertellen .
    ben benieuwd naar je pics.
    hele dikke kus en tot t volgende verslag
    xxx may

• 23 September 2012 - 10:25

May:

hey laan
    het klinkt allemaal weer geweldig.
    ben maar blij dat je daar plakt van de warmte.
    hier is t koud en hebben we de verwarming al aan.
    geniet met volle teugen meis, en blijf vertellen .
    ben benieuwd naar je pics.
    hele dikke kus en tot t volgende verslag

Geniet ervan!!!
    Xxx Roy en Kim

• 23 September 2012 - 12:05

Berry En Relana Driessen:

En zoals jullie zien is dankzij de tip van
    Ben en mo staan er nu ook foto's bij!

• 23 September 2012 - 12:57

Loes:

Hey Ber en Laantje!

Lekkere stress zeg aan het begin van jullie vakantie, maar ik zou ook niet anders verwachten eigenlijk :) Klinkt allemaal heel herkenbaar! :P

Nu lekker achterover leunen en genieten van al dat moois en lekkere eten. Ben benieuwd wat de excursies nog gaan brengen! Enjoy!

xx

• 24 September 2012 - 13:39

Naomi Jane:

hey you 2

aaaah lekker pannekoeken als ontbijt,daar maak je me nu al jaloers mee.had je kunnen weten na het
    bunker poffertjes aanval in van der valk.
    nu zit ik hier jouw verslagje te lezen met een erwtensoepje terwijl het buiten regent.

en madame ligt daar lekker aan t water te genieten.nou het is jullie gegunt hoor.

hoewel ik je nu al toch een beetje mis,snik.geniet daar en heel veel plezier met de excursies.
    en let een beetje op berry,niet dat hij straks weer in zn eentje afdwaalt in een of andere getto haha.
    xxx