Day 1: Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu Day 1: Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu

Day 1: Chicago

Door: Relana

Blijf op de hoogte en volg Berry en Relana

20 September 2010 | Verenigde Staten, Chicago

Daar zijn we dan eindelijk in AMERICA :D Na een lange maar rustige vlucht zijn we met de CTA (metro trein die zowel boven als onder de grond gaat) naar Downtown Chicago gegaan. Daar zijn we nog geholpen door een of andere rare, maar oh zo aardige oude vent die ons wegwijs heeft gemaakt in het openbaar vervoer van Chicago. Hieruit bleek maar weer hoe behulpzaam de mensen hier zijn...

In ons hotel aangekomen kregen we een kamer op de 4e etage met uitzicht op een paar van de oh zoveel wolkenkrabbers hier. En echt je kunt niet geloven hoe groot die dingen zijn totdat je er zelf eens ondergestaan hebt! Onze kamer is netjes maar wel echt oud Amerikaans, wat helemaal past in de Chicago stijl, dus das wel vet. Langs ons hotel rijdt de CTA, wat klinkt als een flinke windstoot die langs je huis raast ;)

Na ons opgefrist te hebben zijn we Chicago by foot gaan ontdekken en volgens Berry is het net GTA 4 hier qua omgeving, maar dan in het echt. ;) Ook hij is helemaal impressed by Chicago. Ook zijn we langs Buckingham Fountain gelopen (de fontein die je in de serie Married with Children altijd ziet!)

Verder zijn het teveel indrukken om op te kunnen schrijven en is het moeilijk om alles in een kort stukje te schrijven, want eigenlijk heb je een boekwerk nodig als je nog nooit in Amerika bent geweest!

• 21 September 2010 - 13:40

Pa En Ma Rossin:

Hey jullie

Geweldige indruk van Chicago!
    Geniet er maar met volle teugen van.

Knuffel

• 21 September 2010 - 14:12

Kirsten:

Heey,
    Leuk om te lezen!
    Geniet ervan, ben benieuwd naar alle andere verhalen! :)
    leuke foto's!
    xx

• 21 September 2010 - 14:20

Nick:

fucking loveley, ziet erg goed uit ber en relana.geniet en blijf ons posten.

liefs

• 21 September 2010 - 14:28

Loes Meys:

Hey!

Dat is al een snelle update :D Klinkt goed, de beelden spreken al voor zich! Ga maar snel oh zoveel genieten! ;) Enjoy you guys!

XX

• 21 September 2010 - 14:49

May:

boh meid
    ziet er geweldig uit zeg.
    mooie foto's, ik blijf je volgen.
    geniet met volle teugen
    dikke knuffel
    may

• 21 September 2010 - 18:43

Pap Mam Brian:

Hallo schatjes, lekker geslapen en goed uitgerust na die lange reisdag? Wat leuk dat jullie al zo snel de foto's en 't reisverslag op de mail hebben gezet. Nog een dag Chicago en dan verder met jullie reis,rij voorzichtig. xxx

• 22 September 2010 - 08:48

Wendy:

Wooow klinkt goed! Mooie foto´s! Echt super om zo de reis met jullie mee te maken! Have fun! xx Wendy

• 29 September 2010 - 17:38

Mirella: