Chicago Day 2 - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu Chicago Day 2 - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu

Chicago Day 2

Door: Relana

Blijf op de hoogte en volg Berry en Relana

21 September 2010 | Verenigde Staten, Chicago

Hello Folks!

Alweer een dag in Chicago doorgebracht en wat een dag! Vanmorgen waren we al om 6 uur op aangezien we gisten al om half 9 knock out lagen... We zijn lekker gaan ontbijten bij de Subway en daarna heeft Berry nog een American Coffee genomen bij de Starbucks.

Van daaruit zijn we naar de Willis tower gelopen en hebben we een ticket gekocht voor de tourbus. Deze tourbus ging langs de bezienswaardigheden van Chicago en je kon bij elke halte uitstappen en weer opstappen...zeer handig dus.

We zijn eerst de hele tour gaan doen, waarna we zijn uitgestapt bij t Hard Rock Cafe en Rainforst cafe. We zijn daar gaan lunchen bij een of andere fastfoodtent die de beste hotdogs van Chicago zou hebben. Na de lunch zijn we naar de John Hancock Observatory gelopen en daana door naar Millenium Park. Daar hebben we een absurd spiegelkuntswerk gezien en een enorm openluchttheater. Door het park zijn we naar Navy Pier gelopen waar we gratis popcorn hebben gekregen. Kaaspopcorn en Caramelpopcorn, waarvan je vingers geel uitsloegen van de kleurstof, maar wel lekker.

Terug zijn we langs het startpunt van de route 66 gelopen, dat was echt wel speciaal...Naja de plek niet, maar het idee erachter :)

Nu zijn we op de hotelkamer aan het uitrusten en opfrissen, want het is hier heel warm en vooral klam. Net zagen we op het nieuws dat er een storm over Chicago zou komen, dus das wel even minder...Even in de gaten houden dus...

• 22 September 2010 - 06:53

Lesley-Jill:

Hey wereldreizigers,
    Wat leuk om te lezen wat jullie allemaal aan het doen zijn en ik vind de foto's ook helemaal geweldig. Kan niet wachten tot het volgende verslag.
    KUS
    PS mochten jullie het je afvragen, Nederland bestaat nog steeds, en jullie worden gemist ;)

• 22 September 2010 - 07:11

Daan:

BERRY CHILL! Hahaha overal ter wereld vertegenwoordigd. Ziet er geweldig uit, ben fokjemodder jalours! Enjoy!

• 22 September 2010 - 07:25

Loes Meys:

Whaha Berry Chill, goed dat Berry overal Chill is :D Relaxte dagen hebben jullie, ben jaloers! Ik moet maar weer aan het werk...

XX

• 22 September 2010 - 08:52

Wendy:

En alweer zien de foto´s er super vet uit! Wat een uitzichten daar zeg boooh! Echt leuk om te horen wat jullie allemaal meemaken daar!
    Ik ben in gedachten bij jullie! xx Wendy

• 22 September 2010 - 09:25

Sarai:

wat een stad zeg. Leuke foto's vooral die van 1 liter cola vor 1 dollar.

groetjes
    sarai

• 22 September 2010 - 09:49

May:

super die foto's weer.
    maar uhhh kon je weer geen kleinere cola vinden????
    altijd maar eten en drinken he.
    haha
    ik zie dat je aan t genieten bent en zo hoort t
    go girl.
    dikke knuffel
    liefs may

• 22 September 2010 - 14:03

Nick:

berry chill haha, world wide berry! ziet er wederom chil uit.

waai niet weg lieverds!

enjoy!

• 22 September 2010 - 14:18

Pap Mam Brian:

Wat een te gekke foto's. En wat een hoogte en een geweldig uitzicht bij dat glazen gebouw waar jij zit Berry. Relana heb jij geen last van hoogtevrees? Hier is het ook mooi weer 25 graden. Geniet van jullie autorit en Berry let ook op de weg i.p.v. op de omgeving. xxx Het thuisfront.

• 22 September 2010 - 15:24

Ben:

heej travelers...
    Dat ziet er allemaal relax uit! haha dat 'berry chill' restaurant (zeker geen chiller kunnen krijgen he ;) )

Geniet ervan!!

• 22 September 2010 - 15:38

Hey Lieverds!:

Wat cool om te zien allemaal! Ik zie dat Berry's chillmode over de hele wereld bekend is en ze houden van Relana -> lekker veel colaatjes!!

Geniet ervan...!

xx Mo

• 22 September 2010 - 17:21

Marjo En Kees:

Mooi reis verslag we houden het ieder dag bij waar jullie zijn .
    mooie foto's hebben jullie gemaakt.
    We zijn al aan het wachten op het nieuwe reis verslag.
    Goede reis met de auto en doe voorzichtig.
    Groetjes Marjo en Kees

• 22 September 2010 - 19:41

Elizabeth:

Hallo lieverdjes,
    Goh wat ziet het er allemaal geweldig uit!!! Geniet er met volle teugen van he ;)
    XXX
    Elizabeth
    p.s. groetjes van jullie Amerikaanse schoonmama!!

• 29 September 2010 - 17:41

Mirella:

Hoe was de Starbucks koffie? En in het Rainforst cafe hebben we ook al eens gezeten, remember?