Day 19 Santa Cruz - San Luis - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu Day 19 Santa Cruz - San Luis - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu

Day 19 Santa Cruz - San Luis

Door: Laantjuh

Blijf op de hoogte en volg Berry en Relana

08 Oktober 2010 | Verenigde Staten, San Luis Obispo

Vanmorgen na het ontbijt gaan joggen door Santa Cruz. Wat een ongelofelijk mooi en leuk stadje! We zijn een stuk over het strand en over de pier gerend en hebben veel medejoggers ontmoet haha. Moeders al rennend met kinderwagen en hond enzo...Er was op de pier ook een kleine kermis wat ook heel leuk was om te zien. Onder het rennen zagen we ook nog verschillende mensen beachvolleyballen. Echt California feeling...

California is echt super mooi. Als ik ooit om de een of andere reden uit Nederland weg zou moeten zou ik hierheen gaan. Mooie stranden, bergen, rotsen, lekker weer en de mensen zijn easygoing...

Na het joggen douchen en op over de highway 1 naar onze volgende bestemming. Pacific highway 1 is echt spectaculair. Zooo lang rij je langs de oceaan over rotsen, langs stranden, bruggen echt ongelofelijk! We zijn zelfs langs een groep relaxende zee olifanten gekomen. Alles is chill hier zelfs die beesten! Onderweg nog op een verlaten strandje even gerust en naar de mooie oceaan gekeken!

We waren trouwens ook nog een neger op een step met een dikke gouden ketting en een zonnebril tegengekomen op de snelweg :S :D Raar gezicht. Gisteren hadden we trouwens nog wat grappigs meegemaakt, maar vergeten te schrijven. We liepen door SF langs de haven en daar zitten allemaal zwervers...Zat ook zo'n neger met van die grote groene takken als een bosjesman langs de kant en als je dan langskwam echt zo super droog boe...en kwam ie achter die takken tevoorschijn haha. Al die mensen schrikken en lachen (wij ook hoor!)

Maar goed nu zijn we in San Luis en we hebben net bij Mo's gegeten ;) Was lekker Mo! :D Goed gekookt! ;) Nu zijn we de was aan het doen en de weblog bij aan het werken. Hoop dat ik niets vergeten vandaag, want we moeten nu snel naar de wasserette om te drogen!

Bye bye

• 09 Oktober 2010 - 07:15

Xanthi En Frits:

Nou,dat is lekker leven, wij zouden graag bij zijn.Fantastische foto's Frits is zeker jaloers.

• 09 Oktober 2010 - 07:54

Ben:

hahah kijk die beesten relaxt liggen dan. Wat een verschil van natuur weer he waar jullie eerst zaten, ongelofelijk. Kan niet anders zeggen dan dat t er erg relax uitziet!
    Astalavista people

• 09 Oktober 2010 - 08:09

Mam Rossin:

Dit is weer eens iets anders. Jullie hebben nu toch wel van alles en nog wat gezien en meegemaakt. We hebben zeker heel wat bij te kletsen volgende week.
    Frits zegt dat San Diego wel de moeite waard is, meer nog dan LA.
    xxx dikke Hollandse/Griekse knuffel van ons

• 09 Oktober 2010 - 08:58

Mo's:

Ik kan zeker goed koken!!! Hihi. Gelukkig maar dat ik jullie zelfs in california kan voorzien van een heerlijke maaltijd!

xx

• 09 Oktober 2010 - 12:53

Pap, Mam, Brian.:

Temperatuur goed, omgeving goed, eten goed, weer goed, partner goed, zo te zien met jullie twee gaat het ook goed, foto's weer zeer goed, volgende bestemming hopelijk ook goed. Het gaat jullie goed. xxxxxxx Mam

• 09 Oktober 2010 - 19:19

May:

ha luitjes
    haha geweldig gezicht die zonnende zee leeuwen. lekker relex.
    laantje wat zie je er goed uit ook lekker ontspannen, dat heb ik lang gemist.
    de omgeving weer super zeg.
    hey die neger heette toch niet Djurie he?? haha
    ik kijk voor je maand. op je rooster en mail t je dan.
    maar verder er nog niet aan denken.
    geniet nog ff flink.
    dikke kus meid
    liefs may

• 10 Oktober 2010 - 04:14

Pap Mam Brian:

10-10-2010 Het is nu 6.05 uur in de vroege ochtenduren, ik ben net uit mijn bed om te gaan werken. Bij jullie is het nu 9-10-2010 in de avonduren. Ik wens jullie een goede nachtrust, om in het thema van mijn vorige mail te blijven. Als het straks 16.00 uur is en thuis kom, zie ik wel weer wat jullie avonturen waren vandaag. Welterusten. xxxxxx Mam

• 10 Oktober 2010 - 11:56

Wendy:

Ooo sweet die beestjes op het strand! California lijkt mij echt prachtig, die stranden en rotsen wauw!
    Hahaha grappig dat met die zwerver! Mooie foto´s weer! xx Wendy