Day 3 From Chicago till St Claire - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu Day 3 From Chicago till St Claire - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu

Day 3 From Chicago till St Claire

Door: Relana

Blijf op de hoogte en volg Berry en Relana

22 September 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal!

De storm gisteren viel mee, dus no worries ;) Vandaag was ik weer tussen 4 en 5 uur klaarwakker...echt super fijn zo'n jetlag :( Berry heeft er iets minder last van, alleen onze eettijden zijn een beetje van regular af :S Zo eten we nu gemiddeld rond half 3 warm :S Maar goed dat terzijde...

Vanmorgen uitgecheckt en met de CTA naar Midway Airport om daar de auto op te halen. Was een heel gezoek, maar uiteindelijk hadden we onze mooie ruime wagen :) Van daaruit gaan rijden...Hebben ongeveer een anderhalf uur de originele route gereden, maar daarna uit frustratie en tijdsdruk de interstate gepakt. Was wel jammer, maar helaas. Onderweg wel nog gegeten bij t eerste truckersrestaurant van de USA: Dixies :P Daar hebben we salade gegeten en Berry frieten met sandwiches. Ik ben er nu achter gekomen dat het bijna onmogelijk is om slank te zijn in the States...zelfs de gzondste maaltijden weten ze hier ongezond te maken en vor een fastfoodmaaltijd betaal je zeker de helft minder dan voor iets gzonds...maar ja we blijven proberen ;)

Tegen 6 uur waren we in St Louis en hebben we langs de Mississippi gewandeld en the Arch bekeken. Toen hebben we besloten nog een stukje door te rijden, anders staan we morgen vast in rush hour. Nu zijn we beland in St Claire in Motel Super 8...en t is echt een aanradar. Mooie schone kamer met een erg mooie badkamer, zeker voor een motel! Nu eindelijk slapen, want we zijn dooooodop...Morgen weer 8 uur rijden naar Oklahoma City!

Goodnight to you all!

• 23 September 2010 - 07:03

Daan:

Gewoon flink gassen met die bak en heel veel foto's maken, als je terugbent heb je de tijd om alles op je gemak te bekijken ;-) Tof dat jullie meegaan naar Ron&Renee trouwens, hopelijk wacht er nog een zonnetje op jullie (t is nl best mooi weer hier?!). grt

• 23 September 2010 - 07:39

Mam:

Hallo amerika-ontdekkers, eerst foto's kijken en dan naar bed want ik kom uit de nachtdienst, dus pas ik mijn slaaptijden deels aan, op die van jullie.Berry wordt dit de nieuwe auto? Relana succes met je america-dieet.

• 23 September 2010 - 11:43

Loes Meys:

Hey!

Super 8 motels zijn echt een aanrader, die zitten door heel Amerika en hebben goede kwaliteit voor een lage prijs :D En ik heb jullie gewaarschuwd voor het eten, maar ik zie al dat jullie het meemaken ;) Sterkte! Alle maaltijden in Nederland zijn straks te klein :P Chill ze!

XX

• 23 September 2010 - 15:31

Mam Rossin:

nou, nou zo te lezen wordt er een nieuwe garderobe aangeschaft als jullie weer terug zijn. Alles BIG, uiteraard. Wel heel wat kilometers die jullie afleggen in jullie supercar. gr. van ons allen

• 23 September 2010 - 18:54

May:

hey jullie twee
    t gaat jullie goed lees ik.
    en maar eten maja dat zijn we gewend he laantje??
    hahaha
    blijf genieten, en wij??wij blijven jullie volgen
    dikke kus
    may