start van st clair - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu start van st clair - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu

start van st clair

Door: Berry chill

Blijf op de hoogte en volg Berry en Relana

23 September 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

we zijn net wakker en gaan nu een stukje joggen. Even de calloriën weg trimmen en een beetje in beweging blijven (hele dag in de auto zitten en alleen maar eten werkt niet). De auto rijd heerlijk. Ze hadden 2 chevy's staan maar deze was nieuw, en een toyota is volgensmij betrouwbaarder dan een chevy. gisteren hadden we bijna de hele dag tussen de maisvelden gereden. Je kon de cruisecontrol aanzetten en hoefde deze uren niet meer te veranderen. De snelheid is echt niks 110km/h en dat op brede 3 baanswegen met bijna geen verkeer. Ik hou mij maar aan de snelheid want je ziet wel vaker mensen die zijn aangehouden. Dit heeft wel als gevolg dat we vaker worden ingehaald door enorme trucks (dat voelt echt kut ;) )Vandaag staan weer een 5 a 600miles op het programma. de Natuur is nu wel wat mooier. Bergachiger en meer bos. Trouwns toen we van chicago met de metro naar het verhuurbedrijf gingen zijn we door een paar buurtjes gekomen. De mensen die instapte werden steeds crimineler van mexicaan tot afrikaan. Af en toe had ik relana het liefst in de rugzak gestopt ;). No worries over het algemeen zijn de mensen heel vriendelijk en behulpzaam. zelfs de vrouw met maar 1 arm bij de super 8. maar genoeg getypt nu maar eens relana bij het washok weg halen en sporten.

Gr B

• 23 September 2010 - 13:12

Loes Meys:

Goed bezig! Stop die Relana maar goed in je rugzak! En wat betreft die Toyota's: heb je het nieuws wel gevolgd? Dat er zoveel Toyota's werden teruggeroepen in Amerika? Maar goed, zal geen probleem zijn, over het algemeen helemaal prima auto's :-) Fijne dag vandaag!

• 23 September 2010 - 16:31

Kees:

berry als het kan zou je dan de adressen van de slaap plaatsen op email kunnen zetten ,dan kan ik op google earht kijken waar jullie zitten
    groetjes kees

• 23 September 2010 - 17:00

Nick:

ja ber, wat een belevingen.

enjoy mate!

x

• 24 September 2010 - 07:08

Daan:

Toyota wordt overal teruggeroepen, maar geen zorgen: alleen in Amerika had dat iets met de remmen te maken. :-P