Dag 4 St Claire - Clinton - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu Dag 4 St Claire - Clinton - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu

Dag 4 St Claire - Clinton

Door: Berry chill & Cola Lana

Blijf op de hoogte en volg Berry en Relana

23 September 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen om 7 uur opgestaan om eerst lekker te gaan ontbijten en vervolgens een stukje te joggen door St Claire.

Na het joggen heeft Relana haar huishoudelijke taken wassen, drogen en strijken weer opgepakt, waardoor we weer een schone kledingvoorraad hebben :)Tegen half 10 zijn we gaan rijden. De omgeving is erg veranderd hier. Eerst waren het alleen maisvelden hier, maar nu rijden we door groene bossen en veel heuvels. Het lijkt een beetje op Sauerland of de Ardennen...echt heel mooi :)

Vandaag ook bij het route 66 visitor center geweest, waar we een picknick hebben gehouden en onze namen hebben vereeuwigd in het grote route 66 boek ;) Na het route 66 center hebben we onze eerste wallmart ervaring opgedaan. Heel groot, maar van alles is eigenlijk maar een beetje (op snoep en frisdrank na). Helaas Boy hebben we nog geen van je dvds gevonden, maar we blijven zoeken ;) O

Over eten en frisdrank gesproken...Berry begint behoorlijk te Amerikaniseren en een beetje eetverslaafd te worden ;) Volgens hem is het de schuld van alle billboards langs de weg die alleen maar eten laten zien en geloof ons dat zijn er heeeeel veel per mijl!
Behalve fastfoodrestaurants hebben we ook noh roofvogels gezien boven de snelweg en heel wat dode dieren, voornamelijk wasberen en ook een hert...das dan wat minder, maar het hoort erbij.

Wat we nog verder gezien hebben...Hmmm...zelfdoorspoelende wc's hebben ze hier veel...van die wc's die al doorspoelen terwijl je nog aan het plassen bent (en dat 2x in 1 minuut ofzo)...We hebben ook nog een koninkrijkzaal geZien langs de weg (maar das weer wat voor de Rossins die dit lezen)...we zijn door hill billy ville gereden, wat zo hillbilly was dat er niet eens een mac was (en dat wil wat zeggen hier) en we hebben badderende koeien gezien...hier staan in de weien grote plassen water, waar de koeien gezamelijk in staan te badderen...heel grappig gezicht ;)

Nu zijn we in Clinton en in een super mooi super 8 motel! Nog even wat tv kijken en dan lekker zzzzzzzzzzzzzzzzz.....

Tot de volgende blog

B en R

• 24 September 2010 - 07:06

Daan:

Wat n reisverslagen iedere keer weer,keep it up! Heerlijk om zo mn werkdag te beginnen, eerst even kijken hoe t aan de andere kant van de wereld is... Al helpt t niet t gevoel van zelfmedelijden weg te krijgen, gvd jullie leven nu hét leven! Hier hebben jullie de troonrede gemist waarin verteld werd dat de boetes 15% omhoog gaan. Wil je dus nog een keer gek doen dan zou ik in de VS op t gas trappen ;-) Je tankt niet voor niets gallons! maar anyway: hier is t soms ook nog best ok, gisteravond dankzij t zeldzaam goede weer lekker de cabrio gepakt met een zomerse versnapering en lekker wat gaan eten (een complete geslachte os met friten). Zonder voetjes. Morgen lekker weekend vieren dus kleine kans dat ik dan in de buurt van een computer kom, spreken ons maandag!

• 24 September 2010 - 08:24

May:

hey luitjes
    haha, ik vindt het zo lachen deze reis past echt bij laantje (tenminste hoe ik haar ken).iedere foto-sessie zie ik wel weer eten of drinken voorbij komen, haha
    op de foto's staan ook geregeld, supermarkten, restaurant's etc.
    echt lachen.
    maar het voornaamste is dat jullie beide genieten.
    ik kijk weer uit naar de volgende eettent
    haha
    dikke kus
    may

• 24 September 2010 - 09:13

Kirsten:

Wat een leuke verhalen steeds!:)
    Erg mooie foto's!!
    Agh jullie joggen erbij dus wat maakt het uit:P
    Nog heel veel plezier!
    Geniet ervan
    xx

• 24 September 2010 - 12:21

Kevin:

zoals daan al zei.. you are living the life!! ik ben echt blij voor jullie aangezien jullie er hard voor gewerkt hebben.. ben wel jaloers.. hier is de zomer officieel voorbij volgens mij dus geniet nog van het zonnetje daar! succes en veel plezier nog.. jullie worden gemist grxx

• 24 September 2010 - 13:16

Mam:

Goede morgen is het nu voor jullie. En goed uitgerust voor een nieuwe reisdag vol indrukken? Eerst calorieen weg werken en dan weer op weg. Geniet van de zon en van de omgeving groetjes en xxx mam.

• 25 September 2010 - 07:22

Wendy:

Echt ongelooflijk wat jullie allemaal meemaken daar! Klinkt echt super allemaal! Ik verheug me elke dag op de foto´s! Enjoy! xx Wendy