Day 11 Las Vegas.. - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu Day 11 Las Vegas.. - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu

Day 11 Las Vegas..

Door: Laantjuh

Blijf op de hoogte en volg Berry en Relana

30 September 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen weer wat uitgeslapen en na een ontbijtje op de kamer in de auto gestapt naar Las Vegas. Door kaal droog gebergte heen, alsmaar dalend en dalend terwijl de temperatuur maar bleef stijgen. (Ongeveer 34 graden hier, maar zeer benauwd)

Onderweg nog gestopt bij wallmart om onze cosmetica aan te vullen en spul om je lippen te herstellen want al die zon zijn onze lippen niet gewend en ze zijn dus helemaal uitgedroogd.

En toen...VIVA LAS VEGAS...OMG wat een stad...wat een chaos haha...Overal verkeerd, mensen, billboards, hotels...Ons hotel gezocht...zo groot dat we moeite hadden om de parkeergarage te vinden en toen we binnenkwamen in het hotel...Je ogen vallen bijna uit je hoofd...zo groot. Een casino veel groter dan holland casino, een winkelcentrum 2 of 3 x zo groot als het corio en het loon samen, in de 20 restaurants en barretjes, 2 zwembaden en dat allemaal in 1 hotel...Je kunt je dag hier wel om krijgen! Dan zit er nog een tuin bij waar dolfijnen zwemmen en tijgers, leeuwen (beide gewone en witte), cheetahs etc. zitten...Ja we kunnen de scene uit Hangover met de tijger op de badkamer hier dus echt meemaken ;) Helaas konden we niet meteen op onze kamer, dus zijn we even rond gaan wandelen op de Strip...

In the Venetian geweest die tegenover ons ligt...Dat is nog absurder als ons hotel. 2 x zo groot winkelcentrum en door het winkelcentrum loopt een nagebootste rivier waar je met gondels overheen kan. Ook het hele winkelcentrum is in Ventiaanse stijl en boven op het plafond zijn wolken nagemaakt die echt bewegen...Ogen tekort hier...Ieder hotel is een complete stad op zich...Dan nog in het Palazzo geweest en veel leuke winkels gezien...ook hier weer immense winkels en overal casino's en het geluid van slotmachines...We wilden Nino al een kaart sturen en dan Vegas casNino ervan maken ;) Waha we zijn een beetje melig hier, dus dan kom je op die ideeën. Als laatste zijn we naar een normaal winkelcentrum geweest en hebben we allebei nieuwe zonnebrillen gekocht, want die zijn echt nodig hier. Man...het is hier echt iedere dag heet...en we hebben de helft van de koffers vol met lange broeken en truien...Niet nodig geweest dus...Hier binnenkort zomerkleding bij gaan kopen dus ;)

Nu zijn we op de kamer...Heeeeel hoog, maar wel mooi. Even wennen aan de hoogte, maar nu is t prima. We kijken vanaf onz kamer de strip op, dus we kunnen vanavond de vuurshow van ons hotel vanuit het raam kijken ;) Berry vind het helemaal fantastisch en staat veel minuten voor het raam te genieten :) Net in onze jacuzzi geweest, naja meer een bad met jetstreams, maar whatever, het is luxer dan we ooit gehad hebben in Amerika. Nu even blogje schrijven even bijkomen, tv kijken en zo weer klaarmaken om weer the Strip op te gaan en nog wat te gokken...Ik ben nu 30 dollar kwijt en Berry 50 haha...Maar dat was niet onze schuld haha...We moesten op de kamer wachten (eerst een half uur en toen nog 15 min.) omdat ie nog niet klaar was...en wat moet je anders in die tijd...Ook weer een timezone issue...blijkbaar weer een uur vroeger hier...Wordt steeds ingewikkelder ;)

Nou hier nog wat foto's en tot morgen!

Ps..we zijn nog niet getrouwd...don't worry ;)

• 30 September 2010 - 17:52

Renee En Ron:

Heeey B&R!!!!

Allereerst excuses voor de late reactie!! We hebben het erg druk de laatste tijd!!
    Nu tijd vrijgemaakt om eens goed te gaan zitten voor jullie reisverslagen!!How's life there?!Stomme vraag natuurlijk....aan jullie verslagen en foto's te zien genieten jullie ten volste!!!Groot gelijk!OMG wat ziet het er prachtig uit!!Jullie hebben een mooie reis uitgezocht hé!!Al veel mooie dingen gezien en leuke dingen meegemaakt, en jullie hebben nog even te gaan!!Zijn erg benieuwd hoe de rest van jullie trip verloopt!!Maak nog maar veel meer van die mooie foto's, maar dat zal wel lukken, daar zijn we al van overtuigd!!stoppen er voor nu mee want ik moet weer terug naar mijn verplichte overuren en Ron naar zijn nieuwe werk waarbij de kinderen op de groep hem in de gordijnen hangen!!Heel erg veel plezier tijdens het vervolg van de reis, enjoy Vegas!!Geniet ervan jullie twee!!

(we laten snel weer een berichtje achter;)!)

Liefs,

R&R

• 30 September 2010 - 20:10

Mam Rossin:

Hey, jullie zijn toch niet stiekem getrouwd, hé

• 30 September 2010 - 20:32

Pap,Mam,Brian:

Wij gaan nu naar bed en morgenvroeg weer snel kijken naar jullie nieuwe berichten en foto's.

• 01 Oktober 2010 - 07:42

Pap Mam Brian:

Wow, wat een lampjes overal, het lijkt wel continu overdag. Net uit mijn bed en op naar de fotopret op het internet. Doen jullie mee aan het programma tussen kunst en kitsch of is dit de echte eifeltoren en Venetie (bezocht in 1 dag). Vergok niet huis (alles o.k.) en haard in Amerika. Hier kun je alle zonnebrandproducten weggooien en je paraplu bijdehand houden. Wat een uitzicht vanuit jullie kamer en moet Jan deze badkamer namaken voor in de Cowstreet? Kuffels en xxxxxx uit Limboland.

• 01 Oktober 2010 - 11:52

Ben&Mo:

Halloo lieve friends!! Ziet er onwijs goed uit allemaal van de Grand Canyon tot aan Vegas. Heeft Berry je niet romantisch meegenomen in zo'n gondel :)
    Geniet van de zomerse dagen want hier valt het vies tegen (behalve vandaag :D dan)
    Zet jullie pokerface maar op!!!

Groetjes!!!

liefs

• 01 Oktober 2010 - 21:46

Kees:

Ey,

Als jullie naar Californië gaan dan moet je naar newport beach "the wedge" gaan. Daar heb je een van de grootste golven ter wereld als je in de buurt bent moet je zeker daar gaan kijken.

PS echt mooie reisverslagen en mooie foto's!!

Veel plezier nog.

Groeten Kees.

• 02 Oktober 2010 - 08:03

Wendy:

Heeey lieverds! Viva Las Vegas! Wat is het prachtig daar, al die lampjes, palmboompjes en uitzichten! Het blijft echt onwerkelijk! Geniet maar lekker van de luxe! xx Wendy