Dag 12 Las Vegas deel 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu Dag 12 Las Vegas deel 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu

Dag 12 Las Vegas deel 2

Door: Laantjuh

Blijf op de hoogte en volg Berry en Relana

01 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Sorry voor het late tijdstip, maar we zijn net pas op de kamer, dus kon het verslag nu pas schrijven.

Vanmorgen begonnen op de gokautomaten haha en ook nog 25 dollar gewonnen. Van die winst zijn we naar the secret garden geweest dat in de tuin van ons hotel ligt. Daar hebben we dolfijnen van minder dan een meter afstand gezien wat echt SUPERGEWELDIG WAS :) Wat een fascinerende beesten zijn dan, niet normaal. Verderop in de tuin waren witte leeuwen en tijgers en zelfs 2 babytijgertjes van 3 maanden...so cute...Er zat zelfs een verzorgster bij hun waar ze op schoot kropen. Wat een baan zeg! Op een gegeven moment was in het hok naast hun een beetje mot tussen twee grotere leeuwen, waren de kleintjes meteen klaar met spelen en doken ze samen een hoek in...was wel zielig...maar nadat de verzorgster hun weer moed had toegesproken, kwamen ze weer kijken en spelen.

Na de garden zijn we de strip af gaan rijden. Weer een chaos op de weg, maja wel de moeite waard. Ook circus circus gezien waar Daan geweest is ;) (hebben nog ff een foto voor je gemaakt ervan) en langs allemaal andere hotels waar achtbanen uitstaken en vrije val boven op het gebouw etc. Een grote kermis hier. Nog even getankt op de strip, stond een man van een wedding sjit bij ons om te vragen of we nog niet getrouwd waren en of we interesse hebben, haha...berry dus nee gezegd, maar als t zover was zou ie wel terug komen.

Na de rit wat gaan eten in de mall. Vandaag tacosalade en tacoschotel. Ze hadden zelfs een grieks fastfoodkraam daar. Dus pap en mam, jullie kunnen hier rustig heen ;) Na het eten naar de Bellaggio geweest en daar wat gegokt, toen naar the Venetian en The Palazzo. We hadden nog tegoed van daar, dus dat moest even op. Helaas alleen verlies, dus sorry allemaal, we kunnen jullie niet hier zien dit weekend ;) Niemand kan overvliegen nu ;) Na ons gokavontuur de piratenshow van Treasure Island hotel gekeken. Was erg chic. Met zo'n groot schip wat echt bewoon en zelfs echt zonk en wat halfnaakte vrouwen die dansten...maar dat was meer wat voor de mannen. (al waren de mannelijke piraten ook half ontbloot)

Na de show weer naar Mirage om daar ons laatste geluk op de proef te stellen, maar helaas. Ook nummer 15 heeft ons niet geholpen ;) Nu is het hier na 1en s nachts en we gaan nog even een aflevering van Oh Oh Cherso op de laptop kijken en dan slapen. Morgen uitchecken en goodbye Las Vegas...

Sleep well & Goodmorning

• 02 Oktober 2010 - 08:40

Wendy:

Ooo wat schattig met die leeuwtjes! En dolfijnen zijn idd prachtige beesten! Mooie foto´s! En die hotels boh, echt raar om te zien, zo anders dan hier he! Vind het echt super vet uitzien allemaal! Moet ook af en toe aan Disney denken bij bepaalde foto´s! Haha en de piratenshow is echt iets voor jou he babe! Ik weet nu al na al jullie indrukwekkende reisverslagen en prachtige foto´s dat ik ooit in de toekomst ook naar Amerika wil haha! Geniet er maar lekker van jullie twee! Tot het volgende verslag, can´t wait! Slaap lekker! xx Wendy

• 02 Oktober 2010 - 10:00

Mam Rossin:

Well. that was Vegas, now back to normal life. Schitterend die dolfijnen, echt wat voor jou Relana. Misschien wel een job voor jou, om met al die dieren te werken.
    We zien weer uit naar jullie volgend verslag.

Greetings from Holand.
    xxx

• 02 Oktober 2010 - 10:44

Pap, Mam Brian.:

Vandaag weer een paar uur reizen op naar het volgende doel van jullie reisschema. Het zal wel wennen zijn, na al die lampjes, glitter en glamour van Vegas. Trouwens was zo'n dolfijn niks voor Kees zijn vijver? En een poesje van 3 maanden voor oma of speelkameraadje voor Zita. Fijn dat ik gisteren even jullie stemmen heb gehoord, ondanks alle leuke dagelijkse verslagen. xxxxx Mam.

• 02 Oktober 2010 - 14:26

Liana Bouras:

Hoi hoi,
    Wat vliegt de tijd, ga ik eens kijken zijn er al 12 dagen voorbij.Ik heb tot en met dag 5 gelezen + dag 12, ook heb ik alle foto's gekeken, ben helaas te moe om nu alles te lezen(Denk de Griep) Maar zal het zeker inhalen. Het is erg leuk om jullie reisverslagen te lezen en foto's te bekijken.
    Wij Nourdin Damian en ik wensen julie veel plezier, vanaf nu neem ik elke dag een kijkje
    Groetjes Liana

• 02 Oktober 2010 - 16:18

May:

ha luitjes.
    wat schitterend die dolfijnen, en dat leeuwtje geweldig.
    jammer dat jullie nix hebben gewonnen.maar geluk in de liefde moet je maar denken haha
    en Berry kreeg je koude voeten toen ze je vroegen om te trouwen???
    (watje haha)geniet he luitjes en tot t volgende verslag
    liefs may

• 02 Oktober 2010 - 16:50

Daan En Loes:

Heerlijk genoten van jullie foto's, lijkt echt als de dag van gister dat wij zelf daar zijn geweest. Daan zegt: bedankt voor de foto van CircusCircus! Kan hij weer wat herinneringen ophalen :D Zijn jullie nog naar de Beatles show in The Mirage geweest? Die vond ik echt vet! Veel plezier op weg naar de volgende bestemming!

XX