Day 14 Yosemite - Reisverslag uit El Portal, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu Day 14 Yosemite - Reisverslag uit El Portal, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu

Day 14 Yosemite

Door: Laantjuh

Blijf op de hoogte en volg Berry en Relana

03 Oktober 2010 | Verenigde Staten, El Portal

Vanmorgen na Berry's ontbijt bij de Mac vertrokken richting Yosemite National Park. Vannacht hebben we onze eerste nacht in aparte bedden geslapen haha. De bedden zijn hier vrij klein, dus om toch een goede nachtrust te hebben, zijn we apart gaan slapen. Vannacht geen last gehad van beren, gelukkig, alleen van een snurkende Berry beer :)

Vandaag slecht weer. Heel veel regen en de temperatuur begint nu (na 21.00 uur) pas weer op te lopen tot 20 graden. Valt vies tegen als je iedere dag 32-35 graden gewend bent! Yosemite was echt prachtig. We zijn er vandaag alleen doorheen gereden en we gaan er morgen wandelen. De bossen zijn immens en we hebben zelfs een droomvlucht achtige lokatie gevonden! Echt schitterend! De bomen beginnen een beetje te kleuren door de herfst, dus dat maakt het extra mooi! Ook veel watervallen gezien, wat ook weer super was! We hebben ook herten
gezien en een rare blauwe vogel. (gelukkig nog geen beren)

Over beren gesproken, ik schijt dus in mn broek voor die dingen en heb alle beerhandleidingen uit mn hoofd
geleerd. Nu was Berry weer op fotosessie en ik zat in de auto de kaart te bestuderen en opeens slaat ie vol met zijn hand op het raam en maakt geluid en echt ik ben zo erg geschrokken. Berry vond het helemaal leuk,maar ik vond het echt alles behalve grappig. Volgens Berry was mijn blik echt doodsangst en onbeschrijfelijk.Hij had er spijt van geen foto te hebben gemaakt...Wacht maar...

We hebben ook nog een vent betrapt op stenen stelen in Yosemite. Stak opeens een man over die ram krom liep.Dus wij hadden al zoiets van wat is die aan het doen. Was ie een super grote steen naar zn auto aan t slepen. Haha, dat ding moet echt loodzwaar geweest zijn! En over stenen gesproken...Jan hier is zoveel graniet he! Gewoon een hele berg vol en overal granieten rotsen (zegt Berry dan he, want ik heb er geen verstand van)

Wat we verder allemaal gezien hebben, kunnen de foto's beter beschrijven dan woorden, dus veel kijkplezier. We hebben nu dus toch internet (al is het betaald) en een SUPER mooi motel. We hebben een groot bad, waar ik bijna in kan zwemmen haha, een kingsize bed (dus we slapen weer samen) dat net een royal bed lijkt, een zitje, een koelkast, aparte supergrote douche (2x die van ons thuis), aparte wc en vanaf het bad kun je openklapbare deuren zo tv kijken. (Oh ja bad heeft ook nog bubbels ;)) Beetje Vegas style dus weer. We gaan dan ook zo lekker in bad met een corona :)

Slaap lekker!

• 04 Oktober 2010 - 04:55

Mam Rossin:

Arme Relana, om haar zo te laten schrikken.
    Je moet er heel goed over na denken hoe je Berry terug kunt pakken haha.
    De temperatuur is zeker even tegenvallen, 10 a 15 graden minder, is wat frisser. Maar goed dat jullie hierop (wat kleding betreft) voorbereid zijn.
    Geniet maar van de wandeling en de natuur (is gezonder dan Vegas)

xxx

• 04 Oktober 2010 - 08:29

Loes Meys:

Hey!

Welke wandeling hebben jullie gedaan? Toch niet de stijlste he? Het is zo mooi daar! Geniet ervan!

XX

• 04 Oktober 2010 - 08:29

May:

hey luitjes
    goh zeg wat hebben jullie oog voor detail zeg, gewoon prachtig en adembenemend jullie foto's.
    maar Berry dit moet ik toch ff kwijt.
    wil je mn liefste collegaatje niet meer zo laten schrikken, die arme meid.(hahaha)het verslag was weer toppie laan.
    we blijven jullie volgen
    dikke kus
    liefs may

• 04 Oktober 2010 - 15:17

Nackie:

hello! haha die berry weer he, kan ook nooit eens normaal doen haha.

wederom mooie foto's...
    wat een ervaring he..

enjoy!

liefs

• 04 Oktober 2010 - 15:27

Quila:

Brrrrrrrr.
    ben zo moe..moet gaan slapuh..

• 04 Oktober 2010 - 17:57

Pap Mam Brian:

Hey Berrybeer wees een knuffelbeer voor jou goudlokje, pas maar op of zij veranderd in een ijsbeer. Relana verdwaal niet in het bad en bed. Jullie lijken wel Hans en Grietje in het grote bos en dat mooie meer. Deze vakantie lijkt wel een sprookje waar wij mee van mogen genieten. Weer een leuk verhaal met mooie plaatjes, uit het sprookjesboek van Relana en Berry. Valt de minder warme temperatuur mee of tegen? Vanmorgen om 8.00 uur foto's gekeken en nu om 20.00 uur een berichtje voor jullie schrijven, en nu huiswerk maken. xxxx Mam.

• 04 Oktober 2010 - 18:02

Ben:

Dat is natuur op zn mooist he, mooie rivieren met watervallen...nice!
    Krijg een beetje ultimate survival gevoel als ik die foto's zo zie.
    Jullie slecht weer en bij wij hebben we nu een beetje nazomer met 23 graden!

• 04 Oktober 2010 - 19:51

Liana:

Ziet er mooi uit, heb ontzettend genoten van de foto's!!!
    Dat bed mogen jullie voor me meenemen wat gaaf zeg wauwww.
    Groetjes en slaap lekker hmm dat geld alvast voor morgen, voor nu een fijne dag geniet er maar lekker van vind het fijn om mee te genieten!

• 04 Oktober 2010 - 20:50

Wendy:

Hahaha die Berry! Wel lief zijn voor onze babe he! Nice verslagje weer! Lovely Foto´s! Have fun! xx Wendy