Day 16 San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu Day 16 San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Berry en Relana Driessen - WaarBenJij.nu

Day 16 San Francisco

Door: Laantjuh

Blijf op de hoogte en volg Berry en Relana

05 Oktober 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen eerst lekker uitgeslapen en toen vertrokken naar Wawoma, waar een Sequoia Forest is. Het was een dik uur rijden door dikke mist aangezien we midden in de wolken zaten. Ook hadden we weer regen...Echt..sunny California...we hebben de hele reis zon gehad en sinds we de grens van California over zijn, hebben we slecht weer haha...

Bij de Sequioa's zijn we een stukje gaan wandelen en hebben we een heleboel van die bomen gezien. Ze zijn echt huge! Denk dat je het pas echt goed ziet op de foto's als een van ons erbij staat. Ben je echt een klein mensje naast zo'n boom (zeker ik haha). Nadeel was dat het koud was en die vieze regen..Bah..lijkt Nederland wel!

Na de bomenpret vaart gezet richting San Francisco. Gelukkig ging de temperatuur steeds verder op hoe dichterbij we waren en kwam het lieve Francisco zonnetje weer lekker stralen. Onderweg langs een beetje bizar landschap gereden van bruin achtig hoog gras en bergen, wat van veraf net woestijnduinen leken.

En toen San Francisco...Ahhh...crisis daar. We kwamen in de spits aan, dus kun je nagaan. Knooppunt Kerensheide en Coentunnel zijn er niks bij. Wat een verkeer. 3 snelwegen boven elkaar en alles staat vast. Over de brug, niet de Golden Gate, maar die andere...Oak bridge volgens mij, maar dat kan ik jullie morgen wel zeggen. Moet me nu haasten, want Berry wil nog naar de jazz kroeg. We zitten downtown (by the way in the gay hood haha). Echt weer wat voor ons om daar terecht te komen. En we zitten weer op een gehandicaptenkamer met een bed dat zo groot is als een 1 persoonsbed bij ons...Wordt dus knusjes vannacht. We hebben net aunt Miriam (sorry als het verkeerd geschreven is) gebeld en ze belt zo terug om de afspraakplaats voor morgen te bespreken. Ze komt morgen naar San Francisco en dan gaan we samen lekker wat doen :) Gezellig dus! Nu nog even naar de kroeg en dan ongemakkelijk slapen in het kleine bed!

Goodmorning Europe, goodnight San Francisco

We zijn net terug. Lekker gaan uiteten in een sushirestaurant. Daarna zijn we gaan shoppen bij de amerikaanse AH. uiteindelijk bleek dat het bandje in de Jazzclub al was vertrokken, en zijn we naar een coctailbar gegaan. Hier hebben we veel te veel dollars achtergelaten. Dit bleek trouwns een gayent te zijn. Een beetje vreemd maar wel gezellig. San Francisco is tot nu toe anders dan de andere amerikaanse steden. morgen gaan we ontbijten met ant miriam.

gr en tot morgen

• 06 Oktober 2010 - 06:38

Pap Mam Brian:

Hallo Schatjes, liefde maakt een smal bed breed. Berry maakt zich ook erg breed in een groot bed, dus Relana maak je breed of duw hem opzij of uit bed. Het was vanmorgen afkicken, geen foto's? dat was even slikken, zie je hoe snel het thuisfront verwend is. Maar wij wachten rustig af. Wat jammer van het weer, na regen komt zonneschijn. Fijne dag in San Francisco, en kijk uit met oversteken met al dat verkeer en zoveel wegen boven,onder en op ooghoogte, liefs en een dikke knuffel xxxxx Mam.

• 06 Oktober 2010 - 06:59

Mam Rossin:

Hey tortelduifjes
    Samen in een klein nestje is wel lekker warm, droom maar van het xxl-bed van LA. Mooie foto's weer en wat een enorme bomen, jammer dat het weer iets minder is, maar goed, bekijk het van de positieve kant: nu heb je tenminste al die warme kleding niet voor niets meegenomen.
    Morgen wordt het beslist beter. Groetjes aan aunt Miriam
    xxxxx

• 06 Oktober 2010 - 07:08

Ben:

Wauw wtf hoe groot zijn die bomen!! Hoe is de indruk van San Fransico, beetje flower power ofzo?? Hoop dat jullie weer mooi weer krijgen!

adios

• 06 Oktober 2010 - 13:38

Nick:

boh ja wat een bomen, zo een had berry zeker graag gehad voor in de kachel...ik heb wat zonnestralen in de richting van jullie gestuurd...enjoy!

x

• 06 Oktober 2010 - 16:45

May:

hey luitjes
    was t koud laantje, dat je met je mondje in de kraag verscholen staat???
    goh wat n bomen zeg je lijkt wel n kabouter haha
    en alweer perfecte foto's.
    geniet he luitjes
    tot morgen
    liefs may

• 06 Oktober 2010 - 16:46

May:

hey luitjes
    was t koud laantje, dat je met je mondje in de kraag verscholen staat???
    goh wat n bomen zeg je lijkt wel n kabouter haha
    en alweer perfecte foto's.
    geniet he luitjes
    tot morgen
    liefs may

• 06 Oktober 2010 - 21:57

Mam:

Het is hier nu 23.50uur, net klaar met mijn werk in de kliniek. Vanavond dus wel foto's, kunnen kijken die er vanmorgen nog niet waren. Zo nu ga ik slapen en morgen zien we wel weer. xxxx Mam.

• 07 Oktober 2010 - 08:07

Wendy:

Boooh dat Sequoia Forest is echt prachtig zeg, wat een hoge en mooie bomen! Leuke foto´s weer! Geniet ervan! xx Wendy

• 08 Oktober 2010 - 16:43

Liana: